Başakşehir
Gündem

Başakşehir kulübü taraftarı için token çıkarıyor

İstanbul Başakşehir, blockchain tabanlı taraftar uygulaması Socios.com ile işbirliğine giderek kulübe ait taraftar token’ı ($IBFK) çıkaracağını açıkladı.

$IBFK taraftar tokenları aracılığıyla taraftarlar, çeşitli anketlerde oy kullanmak gibi çeşitli aktiviteler yaparak kulübü direkt olarak etkileme fırsatı edinecek. Taraftarlar dijital ortamda ve gerçek hayatta birçok ödüle erişim sağlamakla birlikte VIP deneyimi yaşama şansı elde edecek.

Chiliz ile yapılan anlaşma kapsamında bu yıl bitmeden söz konusu taraftar token’ı kullanıma sunulacak. Anlaşmaya hem futbol takımı hem de e-spor takımı dahil olacak.

Başakşehir, Socios’a katılan üçüncü Türk kulübü

İstanbul Başakşehir ($IBFK) bu anlaşmayla birlikte Galatasaray ve Trabzonspor‘dan sonra Socios.com bünyesine katılan üçüncü Türk kulübü olacak.

Başakşehir

Barcelona, Atletico Madrid, Paris Saint-Germain, Juventus gibi birçok büyük kulüple işbirliğine giden Socios’un, Türkiye’deki spor endüstrisine 100 milyon Türk Lirası değerinde katkı sağlamayı hedefliyor. Socios, bu hedefine yönelik girişimlerini hızlandırmak üzere yakın gelecekte İstanbul merkezli bir ofis açmayı planlıyor.

İlginizi çekebilir: Bayern Münih, Blockchain Tabanlı Oyun Sorare’ye Katıldı

Söz konusu taraftar token’larının fiyatı, arz miktarı ve lansman tarihi ilgili detayların kısa süre içinde açıklanacağı ifade ediliyor.

İstanbul Başakşehir’in CEO’su Mustafa Eröğüt‘ün konuyla ilgili ifadeleri, ““Socios.com ile pek çok ortak noktamız olduğuna inanıyorum; genç, başarılı, enerjik ve teknoloji odaklı bir girişim. 6 yaşındaki bir kulüp olarak, her zaman her iki tarafın da büyümesine yardımcı olabilecek yeni ortaklıklar arayışındayız. Socios.com ile birlikte, yeni ve hızla büyüyen küresel taraftar kitlemizin bizi daha iyi tanıması ve etkileşim kurması için yenilikçi ve eğlenceli yollar sunmayı dört gözle bekliyoruz.”” şeklinde.

Chiliz ve Socios.com’un kurucusu Alexander Dreyfus ise anlaşmaya dair, “İstanbul Başakşehir henüz çok genç bir kulüp olsa da stratejik anlamında doğru planlama yapmaları sayesinde hem yerel liginde hem de uluslarası alanda rekabet edebilecek bir konuma geldi. Socios.com olarak biz de yeni bir oluşumuz, ancak hem Türkiye’de hem de dünya genelinde taraftarlar için token oluşturmaya yönelik net hedeflere sahibiz.” ifadelerini kullandı.

Metin H. Türkmen
Teknoloji ve trend meraklısı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir